۲۹ شهریور ۱۳۹۶، ۱۵:۰۵

معاون آموزش و پژوهش سازمان تبلیغات اسلامی اعلام کرد:

نهضت امام خمینی(ره)، موجب احیای نهضت عاشورا شد

نهضت امام خمینی(ره)، موجب احیای نهضت عاشورا شد

زنجان-معاون آموزش و پژوهش سازمان تبلیغات اسلامی گفت: نهضت امام خمینی(ره)، موجب احیای نهضت عاشورا شد و در امتداد اتفاقات بزرگ عالم است.

به گزارش خبرنگار مهر، سید جواد حجت الاسلام موسوی هوایی  ظهر چهارشنبه در همایش طلایه داران تبلیغ در زنجان از اعزام ۵۲ هزار مبلغ در ایام محرم و صفر به مناطق مختلف در سطح کشور خبر داد و افزود: ۴۰۰ هزار مبلغ برای داخل کشور در حال حاضر کم داریم و ۵۰ الی ۵۵ درصد پاسخگوی نیازها است. 

وی اظهار کرد:علم افزایی، ایجاد محتوای تبلیغ و یاد گرفتن روش های تبلیغ باید مورد توجه مبلغان باشد و باید به این موارد به خوبی توجه شود و تقویت شوند. 

معاون آموزش و پژوهش سازمان تبلیغات اسلامی با بیان اینکه مبلغین جایگاه بسیار والایی دارند، گفت: مبلغین برای هدایت انسانها هستند. 

موسوی هوایی گفت:  هدایت به امر باید مورد توجه مبلغان باشد و مبلغان باید اهل صبر بوده و مردم را با روش های مختلف با دین اسلام آشنا کنند و در این میان هر چه قدر صبر و یقین مبلغان افزایش یابد، نفوذ در قلب ها بیشتر خواهد بود. 

وی با بیان اینکه باید به امر منبر توجه شود،تصریح کرد: منبر همواره می تواند بسیاری از مشکلات جامعه را حل کند.

معاون آموزش و پژوهش سازمان تبلیغات اسلامی گفت: نهضت امام خمینی (ره)کپی برابر اصل نهضت عاشورا است و  بعثت رسول الله، نصب ولی الله، نهضت عاشورا، نهضت انقلاب اسلامی و ظهور امام زمان (عج) با هم در ارتباط هستند و نهضت روح الله، موجب احیای نهضت عاشورا شد و در امتداد اتفاقات بزرگ عالم است.

موسوی افزود: علم افزایی نخستین عنصر است که باید طلاب به این مسئله توجه کنند و  درس خارج از هفتاد سال گذشته موجود است و باید طلاب این دروس را مطالعه کنند.

وی یاد آورشد: طلبه باید علم افزایی کند و  باید برای مخاطبان نیز علم افزایی  بکند ومحتوای تبلیغ باید مناسب بوده و از علم افزایی برای افزایش محتوای تبلیغ استفاده کرد و در این میان باید روش تبلیغ را یاد گرفت. 

معاون آموزش و پژوهش سازمان تبلیغات اسلامی افزود: حضرت زهرا(س) دینی بر بانوان دارند و این است که نسبت به برگزاری جلسات امام حسین بیشتر اهتمام داشته باشند. 

کد خبر 4092811

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha